Jouluviikko!

Joululahjat on ostettu, paketoitu ja laitettu odottamaan aattoa. Sormet on ristissä, että jokainen meidän joulunviettoporukasta pysyy terveenä ja pääsemme viettämään aattoa yhdessä. (Räkäsiä ollaan, mutta kunhan korona ja muut yhteisen vieton estäjät pysyisi poissa.)

Ensimmäistä kertaa 3 vuoteen oikeasti odotan joulua ja joulu tuntuu joululta! Minä olen jouluihminen päästä varpaisiin ja olen niin onnellinen, kun olen saanut kadoksissa olleen jouluinnon takaisin! Olen käynyt siskoni kanssa jouluostoksilla ja tehnyt ostoslistaa aattoa varten.

Vietimme viime viikolla likkaporukalla pieniä pikkujoulujakin. Lapset kävivät pulkkamäessä ja me aikuiset keskityimme kuulumisten vaihtamiseen, glögin juomiseen ja juustojen syömiseen. On kyllä niin ihanaa, kun voin lykätä eri paikoista tuntemiani ihmisiä samaan porukkaan ja ihmiset pitävät toisistaan ihan kuten minäkin heistä kaikista! Selkeästi valitsen ystävikseni parhaita tyyppejä.

Jäljellä olisi 3 työpäivää ennen joululomaa. Lomalla aion rentoutua, sekä tehdä kotona juttuja joita en normaalissa arjen pyörityksessä jaksa tai ehdi tekemään. Voihan joulu, voihan loma! Toivottavasti molemmista tulee ihania meidän perheelle! ❤️

Leave a comment